Sajam turizma između planina i mora
„Između planina i mora“ slogan je 43. Beogradskog sajma turizma koji je nakon nekoliko odlaganja otvoren juče, 24. marta 2022. godine.
Razlog pomenutih odlaganja, ali i neodržavanja Sajma turizma prethodne godine upravo je pandemija koronavirusa, koja je veoma uticala na kompletnu industriju. Baš se zbog toga turistički radnici raduju možda i veiše nego do sada susretu sa posetiocima sajma, koje nakon ove pauze dočekuju sa različitim sajamskim popustima i novim destinacijama za putovanja pažljivo vođeni uslovima putovanja koje i dalje diktira korona virus.
Tradicionalno osim letnjih destinacija, halom 1 istaknute su i poznate i dosta tražene prolećne destinacije, idealne za praznični period pred nama. Da su godine za nama uzele svoj danak govori i činjenica da je ovogodišnji sajam dosta skromniji i da nivo nastupa pojedinih zemalja zaista nije adekvatan.
Sa druge strane, hala 4 i ponuda domaćeg turizma je toliko bogata da se može reći da potenicjalno možete tamo provesti i više od jedne posete, kako biste se lepo upoznali sa svim lepotama, lokalitetima, ugostiteljskim kapacitetima. Centralna pozicija i ovoga puta rezervisana je za Turističku Organizaciju Srbije koja sloganom Doživi! poziva na akciju, te ne čudi što je interesovanje za planine, banje i jezera prilično veliko.
Ministarska trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić je na zvaničnom otvaranju naglasila da će Srbija ostati „atraktivna tačka na globalnoj turističkoj mapi“ i dodala da joj je čast što će tokom sajma Beograd ugostiti ministre brojnih zemalja, što će doprineti jačoj turističkoj saradnji. Ona je navela da je u Srbiji u 2021. godini ostvareno 1,5 milijardi deviznog priliva od turizma, čime je oboren rekord iz 2019. godine.