„Istanbul je uvek u trendu“
U 2021. Istanbul je proglašen za jedan od najboljih gradova na svetu u anketama čitalaca različitih vodećih publikacija, nastavljajući tradiciju konstantnog rangiranja među najboljim destinacijama u anketama i na „listama najboljih“ objavljenih u međunarodnim medijima. Najavljenom kampanjom „Istanbul je uvek u trendu“ , trima reklamama fokusiranim na umetnost, gastronomiju i šoping u metropoli, Istanbul se predstavlja još širem krugu publike.
Pod nazivom „Ukus Istanbula je u trendu“, „Šoping u Istanbulu je u trendu“ i „Umetnost Istanbula je u trendu“, reklame, koje će putem TV i digitalnih kanala videti ljudi iz 178 zemalja sveta, prikazuju ovaj živahan i raznolik grad kao popularnu destinaciju, sa širokim spektarom iskustava, kako za kratkoročne, tako i za dugoročne posetioce.
Umetnost Istanbula je u trendu: bogata istorija i brojni umetnički i kulturni događaji
Omogućavajući posetiocima različite avanture u skoro svakoj od svojih četvrti, Istanbul je prava riznica kako istorijskih građevina i nasleđa pripovedane prošlosti grada, tako i rastuće umetničke i kulturne scene. Video „Umetnost Istanbula je u trendu“ je posvećen jedinstvenoj istoriji grada, kroz posetu Aja Sofiji, koja se smatra „osmim svetskim čudom“. Film takođe prikazuje Ataturkov kulturni centar, koji je ponovo otvoren prošle godine sa obnovljenom strukturom, kao i savremene muzeje Istanbul Modern i Santral Istanbul. Povrh toga, grad koji nikad ne spava, ima opsežan kalendar umetničkih i kulturnih događaja tokom cele godine, u kom se nalaze npr. Sajam savremene umetnosti “Contemporary İstanbul” i festival “Beyoğlu Culture Route”.
Ukus Istanbula je u trendu: različiti ukusi širom grada
Hrana Istanbula je oduvek bila veoma cenjena. Pod uticajem mnoštva civilizacija koje su oblikovale ovaj grad, istanbulska kuhinja je divan povod za istraživanje grada. „Ukus Istanbula je u trendu “ naglašava raznoliku gastronomsku tradiciju ovog grada na raskršću Evrope i Azije, počinjući sa tradicionalnim turskim doručkom i turskim čajem u šoljicama u obliku lala, uz pogled na Devojačku kulu. Približavajući se večeri, u restoranima sa pogledom na Bosfor se iznosi ukusno meze, da bi se sve zaokružilo uz svetski poznate dezerte kao što su ratluk, baklava i gulač, tradicionalni turski desert pripremljen od kukuruznog skroba, ružine vodice, mleka i šećera, koji prate tursku kafu. Kroz promotivni video su prikazana i ukusna jela od mesa kao što su kofte (ćufte), kebab i doner, kao i ulični prodavci koji prodaju simit – popularni turski đevrek. Takođe su predstavljeni i nebrojeni fini restorani u gradu i opcije međunarodne kuhinje, koje ne ostavljaju sumnju da Istanbul istinski obećava nezaboravno gastronomsko iskustvo.
Šoping u Istanbulu je u trendu: Istanbul – globalni šoping centar
Kao najveći i najrazvijeniji grad u Turskoj, Istanbul se ističe širokim mogućnostima za šoping u rasponu od istorijskih bazara, do savremenih koncept prodavnica i sofisticiranih butika. Kapali čaršija, kao jedan od najstarijih natkrivenih trgovačkih centara na svetu, nudi posetiocima priliku da kući ponesu autentične uspomene u vidu ručno tkanih tepiha, ručno oslikanih keramičkih pločica, tradicionalnih setova za čaj, kao i mnoštva drugih zanimljivih suvenira. Butici, koji su se specijalizovali za turske dizajnere, pozivaju ljubitelje mode da pridodaju jedinstvene komade u svoje garderobere, dok svetski poznatim brendovima obiluju četvrti Taksim i Nišantaši, dve od najživljih trgovačkih četvrti u gradu. Povrh toga, širom grada se nalazi mnoštvo šoping i zabavnih centara.