Mi smo Evropa
Evropska komisija za putovanja (ETC) udružila se sa Euronews-om kako bi danas kreirala i pokrenula novu medijsku kampanju pod nazivom „Mi smo Evropa“, osmišljenu da inspiriše ljude da se ponovo pripreme za putovanje pošto se ograničenja putovanja širom Evrope postepeno ublažavaju.
Evropa je drugi najmanji kontinent na Zemlji, ali sa skoro 50 zemalja i preko 740 miliona ljudi, ona je dom nenadmašne raznolikosti pejzaža, kultura, zajednica i istorije koja se proteže daleko izvan pojedinačnih nacija.
Novi film, koji je dizajnirala interna kreativna agencija Euronews Embrace, ima za cilj da podstakne radoznalost i pokrene maštu za buduća putovanja sa prirodom, kulturom i istorijom i iskustvima nasleđa.
Jednominutni spot se bavi emocionalnim putovanjima na kojima su mnogi od nas bili tokom perioda zatvaranja zbog COVID-19: šta smo propustili, šta smo možda otkrili o sebi, dok razmišljamo o različitosti i zajedništvu širom kontinenta.
Kampanja, koja će se emitovati na TV i digitalnim platformama Euronews-a – kao i na ETC-u i digitalnim platformama njegovih članova – tokom naredne četiri nedelje, pokrenuće publiku da se raduje ponovnom putovanju i doživljaju lepote ovog jedinstvenog kontinenta.